برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

کدام زن ورزشکار پرچمدار المپیک توکیو می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۳۳۵۱
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کدام زن ورزشکار پرچمدار المپیک توکیو می‌شود؟
کمیته ملی المپیک، انتخاب پرچمدار زن برای مراسم افتتاحیه المپیک توکیو را، در دستور کار قرار داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمیته بین‌المللی المپیک از کشور‌ها درخواست کرده بود که برای برابری جنسیتی، در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک، یک ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن به‌عنوان پرچمدار داشته باشند. افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۳ جولای (اول مرداد) برگزار می‌شود.
بر این اساس کمیته ملی المپیک هم قرار شده یک ورزشکار زن معرفی کند تا به همراه صمد نیکخواه بهرامی در مراسم افتتاحیه، پرچمداران کاروان ایران باشند. از این رو به زودی و حتی ممکن است فردا (سه‌شنبه، ۱۵ تیر) پرچمدار زن ایران معرفی شود.
بیش از این صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال  به عنوان پرچمدار انتخاب شده و حالا یک پرچمدار زن هم به آن اضافه خواهد شد.
۱۱ زن در این دوره موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند که از بین آن‌ها یک نفر به عنوان پرچمدار انتخاب خواهد شد. به نظر می‌رسد شانس نجمه خدمتی و حمیده عباسعلی بیشتر از سایرین باشد. خدمتی در بین آن‌ها تنها کسی است که دومین المپیک را تجربه می‌کند و عباسعلی هم شانس مدال آوری دارد. البته عده‌ای معتقدند پریسا جهانفکریان هم به عنوان اولین وزنه بردار زن اگر مصدومیت اجازه دهد و اعزام شود شاید بتواند پرچمدار کاروان ایران شود.
تیراندازی: نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، هانیه رستمیان و فاطمه کرم‌زاده
دوومیدانی: فرزانه فصیحی
کاراته: حمیده عباسعلی و سارا بهمن‌یار
تکواندو: ناهید کیانی
قایقرانی: نازنین ملایی
وزنه برداری: پریسا جهانفکریان
بدمینتون: ثریا آقایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->